Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

24 Ocak 2014 Cuma

VEDALAR..





Vedalar zordur,
Gözyaşı değince tene...
Sevdalar zordur,
İmkansızlıklar değince yüreklere...

Bazen bir çift gözde,
Bir gülümsemenin ışık'ıyla başlar herşey...
Ve bazen bir kum saatinin
Avuçlar arasından kayıp giden kumda son bulur...

Ama hep sevmekle başlar her şey
Ve sevmekle son bulur...

Ben seni sevmekle başladım
Doğan gün aynada seni aydınlattı benim yerime
Gece yastığa sen başını koydun benle...
Çorbama daldırdığım kaşık senin içindi
İçtiğim su senin...
Attığım adım sendin
Vardığım durak senin...

Ve sensin yine düştüğüm bu yol
Bavulum sen
Biletim sen...
Başımı amansızca dayadığım şu otobüs camı sen
Geçip giden yol çizgileri sen...

Seni sevmekle başladı bende her şey
Seni sevmekle son buldu...
Zoraki vedalar vardır sevgili
BAŞI SONU SEN... 
 
İçimden geldi ...

4 yorum:

  1. Güzel bir içten geliş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Arada bir şiir , bir şarkı bizi bize yakınlaştırır değil mi :)

      Sil
  2. süper bayıldım :)
    blogunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...