Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

27 Ocak 2014 Pazartesi

Kartal Cuma Pazarı ..





       Merhabalar efendim :) Bir hafta sonunu daha geride bıraktık lakin işim gücüm olmadığından ötürü bana hergün pazar sanki :). Çok yoğun çalışanlara söylediklerim hoş görünebilir ama bana sorarsanız patlamak üzereyim sıkıntıdan :(.

 
      Bu hafta yine gittim eli boş döndüm. Ya keyfim olmuyor ya sıkılıyorum bir şey bulup alamıyorum bugünlerde. Size orada ki tezgahlardan bir kaç resim çektim. Yakın olan olabilir. Bir gidip bakayım diyen olabilir diye. Teyzeleri çekmemek için biraz uğraştım malum sonra ayyy bizi bilgisayara mı koycaksın herkes görür diyorlar :)







       Şimdi bakınca nasıl bunlardan seçip alamadın diyorsunuzdur. Benim alışveriş konusunda en büyük sorunum budur. Sıkıldıysam dünyanın en güzel ürününü getirin almam. Garip ben alışverişi çok sevmiyorum malesef.

Herkese musmutlu haftalar :)


4 yorum:

  1. hakkaten bu cıvıl cıvıl kumaşlar olurda sıkılırmı insan :))
    şaka bi yana canın sıkkınsa hiçbişi görmez gözü insanın bilirim,
    Allah huzur versin canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an bakınca şundan şundan alsaymışım diyorum :) Tamamen psikolojik sanırım :) amin canım cümlemize inşallah.

      Sil
  2. Şimdi kendimi orda hayal ettim.kesin iki saat baslarında dikilip, bir çantayıda doldururdum herhalde.kumaş aşkı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle sizin gibi kumaş alan biri ile alışverişe çıkmalıyım ben hevesleneyim dalayım diye :) Daha tam aşık olamadık sanırım.

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...