Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

14 Ocak 2014 Salı

DHOOM 3 GEL ARTIK ...







           Aylar öncesinden verdiler gıdım gıdım görüntüleri reklamları , sonra Hindistanda orda burda heryerde girdi vizyona. Türkiyede böyle insana nispet yapar gibi çok yakında dediler getirdiler koca koca afişleri bir ay oldu film yok tarih söyleyende yok. Dayanamıyorum internete düşmüş izleyeyim diyorum. Birlik olmuşlar Türkçe ye çevirmiyorlar. :) İyi de yapıyorlar aslında. Filmin şarkıları yayınlandı çevrildi. Bende sabah akşam dinler olmuşum haberim yok. Telefonuma melodi bile yaptım o derece. İçimden bir ses sinemaya gidemeyeceksin izlemeye diyor neden bilmem. Uzun lafın kısası Pınar kısa laf buysa demeyin. Saatlerce sevdiğim birşey olursa konuşabilirim hala konuşuyorum sustum. 


   Önce şarkıyı paylaşayım Türkçe altyazılı çeviren arkadaşa çok çok teşekkürler :)




 İşte fragmanı ;


      Sanmayın öyle aşklı meşkli hint filmlerinden onların yeri ayrı ama bu aksiyon :) Dhoom serisinin 3. filmi benim için önemli olmasının sebebi Aamir Khan :)



   İnşallah izleyebilirim.. :) diyor kaçıyorum. Ütülemem gereken bir gömlek var yayınlamak için. Düğmesiz iliksiz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...