Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

19 Ocak 2014 Pazar

BARFİ yi izlediniz mi ?






     Ağlamak için, gülmek için , gülerken ağlamak için , keyifli bir kaç saat için , aşkın ne demek olduğunu anlamak için yapılmış Barfi çok çok beğendim. Gece ne kadar ağladım ne kadar gülümsedim gülerek ağladım bilmiyorum. Aşk budur dedim Aşk.


Buyrun fragmanımız ;




Barfi : Aşkın dile ihtiyacı yoktur. Hatta akıla bile ...

Ranbir Kapoor, Priyanka Chopra And Ileana
2012- Hindistan

Barfi konuşma ve işitme konularında özürlü bir gençtir. Barfi bir kızı sevse de kızın ailesi Barfi’yi özürleri yüzünden istememektedir. Barfi bu durum karşısında hayatına çeki düzen verir ve hatta bir sevgili bile bulur. Fakat hayat tekrar önceden sevdiği kızı karşısına getirir ve artık bir seçim yapmak zorundadır.

Size filmden bir müzik küçüçük bir klip paylaşayım bakın.






  Biraz spoiler olcak ama ikinci sevgilisi otizmli Barfinin ve aşkın büyüğü o :)


 Herkese keyifli pazarlar...




6 yorum:

  1. görüntüleri eğlenceli görünüyor.benim kuzu gelsin izleriz artık

    YanıtlaSil
  2. Değişik bir konusu var Pınarcım,sıradan hikayelerden bıktık gerçekten,tv açmıyoruz artık.Dünyanın farklı şeylere ihtiyacı var.Çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden hint filmleri diyorlar işte bundan diyorum. Henüz sıradan olmadılar. Fikirler taze , heyecanlı. Ayrıca Aşkı anlatırken +18 sahneler yok , güldürürken +18 kelimeler yok. Çok güzel çok :) Tv o neki unuttum :) Öptüm.

      Sil
  3. Ama klip çok eğlenceliymiş ya çek beğendim, filmi de izlicem çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmde öyle canım. Bittiğinde gözünde bir damla yaş yüzünde tebessüm olmazsa gel :) ne dersen de bana :)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...