Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

11 Ocak 2016 Pazartesi

OFFFF BİR DAHA ASTAR MI :(





        Bir kaç yıldır dikiş dikiyorum beşbinyüzelli kere yaka dikip sökünce öğrendim. Astarı daha ne kadar dikip sökeceğimmmmmmmm.

        Mont dikeyim dedim kendime aldım dergileri çevir babam çevir neyse bulduk bir model ..




       Dedim sen bunu yaparsın verdim gazı kendime aldım kalıpları mülaj kalem iğne :) çıkardım kalıbı oturdum diktim. Kol cep yaka derken oh iyi gidiyor dedim kiiii geldik astara. Evir çevir alttan geçir üstten çıkar elinde dik derken monttan soğudum yeminle..

       Bitti ama attım dolabın köşesine canım artık ne zaman giymek isterse .. Sen beceremediysen montun suçu ne :)

       

      
                 Olay budur. Güzel resim çekmeyi falan öğrenicem söz :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...