Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

6 Ocak 2016 Çarşamba

Bi Kahve ( Türk kahvesi pişiremeyen Türk :D )







    Aaa ne var ki gözüm kapalı yaparım ohhh hemde bol köpüklüüüü olur dediğinizi duyar gibiyim. Yaşım 33 bir sürü misafir ağırlamış ve muhakkak gelenlere kahve yaptırmışımdır. Ne hikmetse başaramıyorum. Bir gün acı bir gün pişmemiş bir gün köpüksüz. Tek fincanda biraz ilerledim iki fincan eh işte ama fincan sayısı arttıkça ooff köpük hak getire :).

                                                          Şaheserim ..


         Denemeler devam ederken aldığım pişirme tavsiyelerini de yazayım. Hiç karıştırma kaynayana kadar diyende var hemen karıştır sonra ocağa koy diyende. Çok kaynatmadan ocağı söndür diyende var taşana kadar bekle diyende. Kısık ateşte yap diyende var önce aç sonra kısarsın diyende :). Kimi kişi başı 2 şeker kimi 3 şeker (orta kahve) atan var. 

      Ben anladım bu kahvede el lezzeti var. Gidip taze çekilmiş alıyorum bari kahveden yırtayım diye. Azimliyim olacak. Türk kahvesi yapamayan Türk kızı mı olurmuş. Tüh bana :).

             


2 yorum:

  1. aslında yapabiliyorum.
    yani bence yapıyorum; kahveyi at, şekeri at, suyu kele, kaynat.
    ama nedense kimse beğenmiyor ben yapınca.
    o zaman da yapamıyor gibi oluyorum :((
    merhaba, ben yeni takipçiniz bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yapamıyoruz :) Hiç canını sıkma kendimiz yapar kendimiz beğenir içeriz :D. Hoşgeldin.

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...