Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

21 Aralık 2013 Cumartesi

TESADÜF CAFE / MALTEPE ( geziyorum :))




          Bugün nasıl içim kıpır kııpırdı anlatamam bir enerji bir enerji :) hadi ne oldu bilin. İstanbul bildiğin bahar oldu güneş açtı :) Bende gittim gezmeciklere :) Bu mekan aslında yaklaşık 4 - 5 yıldır gittiğim bir mekandı. Belki duyanınız vardır. KETE cafe idi bir zamanlar :) Bir anda baktık el değişti mekan biraz daha şenlendi güzel bir yer oldu. Hafta sonları açık büfe kahvaltı ve hemen hemen her çeşit yiyecek içeçek mevcut. Kafa dinleyeceğiniz bir yer şahsen benim öyle :)


       Bir kaç resim çektim bugün dedim ki bari bir gezme postum olsun bu kız 7/24 evdemi demesinler :) gün yüzü görmüyor mu falan. Unutmadan birde FENERBAHÇE  şubesi varmış. Bana uzak biraz ama gitmeye niyetliyim. Yeşillikli sakin deniz ve adalar manzaralı :) daha ne olsun..Hem bakmışsınız bir hafta sonu beni orda görmüşsünüz :) Olur mu olur ordayım zira her hafta bir aksilik olmazsa :)





 Unutmadan kocaman da bir otoparkı valesi de var :) Araba için endişelenmeye gerek yok.



 Sigara içilebilen yarı kapalı yeri de var. Haliyle ben içmediğim için sorun yok :)

 


            Kahve ...... abartılı gelebilir size belki ama dışarda tek kahve içebilidiğim yer :) Ya çok sütlü ya çok acı ya çok az ama burda tam benlik olmazsa olmaz :)

           Son olarak ekleyeyim internet kurtları için nette var ücretsiz :) Pc lerinize şarj :)


Bol güneşli, sıcacık kahveli, bol sohbetli hafta sonları hepinize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...