Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

20 Nisan 2013 Cumartesi

Dikermiyim dikerim :)



 
     Kedimle birlikte kalıp çıkarıp kumaş kesip dikiş diktik. Her aşamasında başımda bekledi resmen . Makinamı izledi sessizce bu ne acaba diye .


   Model Burda Şubat/2013 no 116




     İşte buda benim diktiğim. Artık bir havalar ısınsa kurs bulup gideceğim. Şu sınavlarda geçsin. Bu soğukta evden çıkmak hiiiiç işime gelmiyor :)









    Dikiş paylarını içine tekrar dikiyorum bu dikişin adı ne bilmiyorum ama daha düzgün oluyor :)



      Eh şu fotoğraflama işinde azıcık gayret göstersem iyi olcak :)  Bir eksik var diyeceksiniz. Düğme yok :)

     Bir kaç parça daha var böyle dikilen tamamlanmayı bekleyen. Bir huyumu fatkettim sıkılıyorum bir yeri olmayınca sök dik yapınca soğuyorum. Herkeste böyle mi bilmiyorum ama.

      Herkese bolllll güneşli günler diliyorum. Artık güneş olsun yaz gelsin duy sesimi hava duy :)

7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor.
    iyi günlerde giyin :-)
    Kalıp çizimlerini de paylaşmanız mümkün olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda dergisinin kalıplarını hiç gördünüz mü bilmiyorum tam bir harita gibi :) Direk mulaj kağıdına çıkarıyorum. Kalıpları nasıl paylaşırım bilemiyorum ama denerim. Çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Sanırım görmüştüm, dediğiniz gibi tam bir harita :D
      Kendime uyarlayabileceğim kalıplar arıyorum, şimdiden teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş iyi günlerde giy Tarçınında patilerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık :) düğmelerini de aynı kumaşdan kaplayıp yaparsan süper olur kanımca :)) ben dikiş diken insanlara hayranım. Ne istiyorsanız yapıp giyiyorsunuz ve farklılık da yaratıyorsunuz. Kendi Moda'nı kendin yarat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın çok güzel birşey dikebilmek ben daha yolun çook başındayım :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...