Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

1 Nisan 2013 Pazartesi

DERS DERS DERS



             Bir koptun mu dönüşü baya zor oluyor blog dünyasına baktım nerdeyse on gün olmuş yazmayalı. İyilik sağlık herşey aynı aslında :)

            Kafayı derslerle bozmuşum farkettim. Aaaa havalar ısınmış , Nisan olmuş bahar gelmiş  dedim bugün :) Tabi İstanbulumuz birazcık yağmurlu naz yapıyor bize :)



Bir bakın bunlara biter mi bitmez :)


Bu kadar zaman içinde hastaneleri saymazsakkkk bir kez dışarı çıktım sanırım o da kumaş almaya Cuma pazarına ...




      Bunları aldım bir iki parça anneye bir iki parça bana eh artık vakit bulabilir miyim bilmiyorum dikmeye.


Özlemişim yazmayı bir daha inşallah bu kadar uzatmam arayı  :)




Kapanışta benden size keyifli bir şarkı ..

Herkese güzel bol güneşli neşeli haftalar :)



6 yorum:

  1. Özletme kendini bu kadar canım:)Derslere de kafanı o kadar takma bak ömür geçiyor:)Kumaşların çok hoş,hepsini zamanı gelince kullanırsın inşallah,sağlığına dikkat et,öptük seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım. Bu ara birazcık ara verdim derslere dikiyorum bakalım birşeyler :) Ev kumaş pazarına dönmeden :)

      Sil
  2. kumaşlara bayıldım talım bnada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Ahh o kitapalar nalet kitaplar! :)) Biter ama sen iyi çalışıyorsun bitirirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Özlem bitmiyor bitmiyor :( O kadar dersi aldığıma pişman oldum varsın uzasın bir yıl daha demedim.

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...