Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

1 Mart 2014 Cumartesi

OFF BEN HİNT MÜZİKLERİ FİLMLERİ - AASHİİQUİ 2-




      Hafif yağmurlu, hafif hüzünlü, hafif soğuk ama bolca yalnız bu Cumartesi gününden herkese bol bol selamlar...


     Evet ben az kaldı Hint müziği ve Hint filmi aşığı olmayayım , oldum mu yoksa oldum galiba...Bu filmi çok duygusal çok ağlarım diye erteledim erteledim. İki üç gün önce tam günü dedim oturdum sessiz sedasız gecenin yarısı izledim. Çoştum ağladım belki film bahaneydi belki film etkiledi artık orası bende.. Ağlarken ses çıkarmamaya çalışmak dünyanın en zor işi. Sonra günlerce müziklerini dinliyorum. En sevdiğim yanı bu filmlerin en az 3- 4 şarkısı klibi oluyor ve inanın filmi izlemeseniz bile dinliyorsunuz.


   Şu an olduğu gibi bağıra bağıra bu şarkıyı söylüyorum kulaklarımda son ses ... Türkçe altyazı paylaşayım aslında umrumda değil o kadar çok alıştım ki Hint diline ...



 Ağlarak dinlediğim iki parçadan biri bu ... ve sanırım bugünlerde tam da beni anlatıyor. 




   Bu da filmimizin aşk dolu deyim yerindeyse mükemmel şarkısı , filmi izlememe sebeptir ..


Ve bu güzel ses Arjiit Singh' e ait kendisi bu şarkı ile ödülde almış.

    Sabırla şarkıları dinlediyseniz , yok ben dinlemiyim filmle birlikte olsun diyorsanız işte filmimiz.







Oyuncular Aditya Roy Kapoor, Shraddha Kapoor, Shaad Randhawa

    Rahul halk tarafından sevilen popüler Hintli bir şarkıcıdır. Ancak yaşadığı hayatta bazı problemlerin üstesinden gelemez ve alkol bağımlısı olur. Sahip olduğu pek çok şeyi de bu dönemde yitirir. Yaşadıklarından sonra hayatını yeniden kurma ve yeni şeyler deneme kararı alır. Şarkıcılığa da yeni bir sayfa açmak istemektedir. Bu zaman süresinde Arohi adında bir kadına aşık olur. Arohi onun bu döneminde en iyi destekcisi olaraktır…


    Ağlamak garanti .. Beğenmek garanti.. Herşeyine garanti :)

Keyifli seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...