Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

13 Şubat 2014 Perşembe

LACİVERT PANTOLON




  Merhabalar cümleten :) 

  Her postta değişik bir giriş yakalamaya çalışıyorum sanırım. Ve bulursam hep onu kullanacağım söz :)


  Bir ilkin olduğu bir pantolon oldu bu çünkü önden fermuarlı idi ve ben hiç denememiştim kısmet bugüneymiş. 



  Modelim Burda 12/2013 103




    Buda benim pantolonum kendisi 38 beden olup içine bir Pınar daha alabilecek rahatlıktadır dikmek isteyenlerin dikkatine çok geniş paçalar :)







    Önden fermuar yapabilmek için bu videodan yardım aldım. Gömlek yakası gibi bire bir baktım diktim. Öğrendikçe mutlu oluyorum aslında kolaymış diyorum :).


   Bel bandı içinse  ;



  Yarın cuma haftanın son benimse kumaş günüm :) Kısmetimizde bakalım neler olacak.


Herkese mutlu akşamlar :)


6 yorum:

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...