Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

4 Kasım 2013 Pazartesi

SALAŞ HIRKA




         Merhabalarrr en güzelinden en kocamanından ..


     Bir kaç gün dışarı çıkınca mağazalarda , bir çok bayanda gözüme çarptı ya bu salaş hırkalar dedim Pınar kullanışlı görünüyor ya almalısın , dur bakalım sen bunu dikmelisin  :). Kumaş alırken çoğunlukla ne yapacağımı bilmeden alıyorum sonra sonra şekilleniyor gözümde. Bu kumaşta öyleydi işte tamda bu hırka içinmiş kısmet işte :)

     Uzun lafın kısası hala cep telefonundan çekim yapan Pınarın hırkası böyle :) ( evrene mesaj attım arada bak hala makine yok diye anlamıştır umarım :)..







           Sonuç budur kalıp yok model yok tamamen uydurma :)

Herkese bol güneşli günler kış yaklaştıkça artıyor bu dileğim ...

14 yorum:

  1. Güzel olmuş el örgüsü gibi.. biyeleri çok düzgün maşaAllah.. hayırlı günlerde giyinin. İnsanın kendi diktiği gibisi yok bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Ve evet kendim diktikten sonra daha bir keyifli oldu giyinmek benim için :)

      Sil
  2. çok hoş olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Giymek için tam zamanı :)

    YanıtlaSil
  4. Dikis konusunda yetenikli insanlara oldum olasi cok ozenmisimdir.insanin bu konudaki becerisi de gercekten yaradanin bir lutfudur.bizler yani dikis konusunda becerisi olmayanlarin burada(Hollanda) bir pantolon pacasi kestirmeye 10 euro odedigimizi dusunurseniz beni anlarsiniz.hirkaniz cok guzel gorunuyor .guzel gunlerde giymenizi diliyorum ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın hiç mi hiç bilgim de hevesimde yoktu işsiz kalıp evde oturmaya başlayana kadar sonra yavaş yavaş başladım emin olun denerseniz sizde başarırsınız yeter ki isteyin :).Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Ellerine sağlık..Dikiş işi beceri işi.Tebrik ederim :) Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dikiş ayrıca büyük bir istek işi :) Eminim. Hoşgeldin :)

      Sil
  6. Ellerinize sağlık keyifle giyin!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...