Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

29 Haziran 2013 Cumartesi

ÖĞRENMELİSİN ...









Ayaklarının üstünde durmasını öğrenmelisin 

Sendeleyerek ya da tökezleyerek değil

Dimdik ayakta durmasını

Dürüst olmasını öğrenmelisin

Yalanla ve dolanla değil

Tıpkı bir ayna gibi olmasını

İçten bir gülüşü öğrenmelisin

Sinsice tebessümü ya da sırıtmayı değil..!

Sımsıcak bir gülüşü


Yaşamla kıyasıya mücadeleyi öğrenmelisin 

"Pes ettim" ya da "Korktum" demeyi değil


İnanmış bir kalple mücadeleyi.


Öğrenmelisin


Ve sana son sözüm:


Bir gün gerçekten sevmeyi öğrenmelisin 


Kırmayı ve incitmeyi değil

Gerekirse küçük bir kalpt
e


Koca bir sevgi olmayı öğrenmelisin..!


............................................................................................

4 yorum:

  1. ..ve Pınar gibi tatlı,ahlaklı,dürüst olmayı öğrenmelisin:)Tatlım senin Bloglovin'in yok mu?İzlemeye gelmiştim.Google reader kapanıyor.Benim postumda görebilirsin detayları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin için. Var dur kenara ekleyeyim bende :)

      Sil
  2. çok çok güzel yazmışsın canım pınarım..uzun zamandır yoktum beni merak etmişsin o güzel kalbinle beni sevip önemsediğin için çok teşekkür ederim canım..iyi değildim ama iyiyim şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne oldu merak ettim canım görmeyince çok zamandır. İyi olmana sevindim.

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...