Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

4 Şubat 2013 Pazartesi

ACEMİ TERZİ TUNİK DİKTİ :)





   Herkese selamlar :) Diktim birşeyler ama bakalım beğenecekmisiniz. Kendi başıma yavaş yavaş öğreniyorum. Kusurlarım illaki vardır affola, farkedilen hemen söylene :) Düzelteyim hemde öğreneyim. Modelim..


 Burda dergisi pratik dikiş sayısı model 5 C  ;




Ben geçen hafta Cuma pazarından  aldığım kumaştan diktim. Eh malum ziyan edersem korkusu var hala :) Pazarda  güzel kumaşlar var bir kaç parça aldım amma velakin kendime kilo vermeden birşey dikmek yok diye ceza vermiştim :) Af çıkarttım bir seferlik :)


Yaka çok zordu bana göre ama iyi kötü başardım :) 40 beden bu ben bu kadar varmıyım ya diye çok baktım vallahi. Evde giysem resim çekecek kimse yoktu. Artık bir gün giyindiğimde çekerim bakarız hep beraber :)







Eh bu kadar başardım ya modeldeki gibi yünlü kumaş alıp iki renkte dikebilirim artık :) En kısa sürede 38 beden olmak şartı ile..


Herkese kocaman sevgiler benden . Bu hafta sonu sınav var Allah herkese zihin açıklığı versin içinde banada bol bol :)





6 yorum:

  1. ellerine sağlık...
    bence çok güzxel olmuş...
    severek giy...

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş cepsiz daha iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepleri sorma üşendim dikmedim :) Kesmiştim halbuki :) Teşekkür ederim Yasemin.

      Sil
  3. Süpersin canım yaa,harika olmuş,1 tl'ye elbisen oldu inanamıyorum,hazır alsan en az 40 tl'ye satarlardı,bravo valla:)Bana da ayıp valla:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tubacım ya dur daha süper olamadım :) Çok çalışmam lazım çok. Sana niye ayıp olsun. Dur ege azıcık büyüsün sen daha neler yaparsın neler :)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...