Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

26 Aralık 2012 Çarşamba

2 MİM- BİR ŞARKI - BİR FİLM



          Arkadaşım Tuba ( tubanne) beni mimlemiş bir değil iki tane hemde :) Hazır bu vesile ile bende ne zamandır aklımda kileri yazarım dedim.


       Blog listemde görmek istediklerim ve istemediklerim:

            Sorunun cevabından önce bu bloğu açmamın sebebi hobi arayışında iken keşfettiğim bloglardan daha rahat haberdar olabilmek,beğendiklerimi adsız olarak değilde ben olarak belirtip gerekirse bilgi alabilmekti. Sonra sonra ufak bir günlüğe dönüştü. Ufak tefek yaptıklarımı dertlerimi paylaştım güzel yorumlar aldım mutlu oldum :) Hepinize teşekkür ederim. 

     * Görmek istediklerime gelince ; Hepiniz gibi süppperrrr yorumlar görmek istiyorum. Yazdığım yorumlara cevap verildiğini görmek istiyorum çünkü ben mutlaka cevap veriyorum bir teşekkür bile olsa ( bir çok blogu bu sebepten bıraktım ). Dostluk samimiyet görmek istiyorum. Sanalda olmaz dediğim dostlukları bir çok blogta görmüş ve çok mutlu olmuştum.

     * Görmek istemediklerime gelince; Emek hırsızlarını , takipçi peşine düşüp amacın bu olduğunu sananları , eleştiriye açık olmayanları , hediye çekiliş vb durumlarda tanıdık ayrımcılığı yapanları karşılıklı olması gereken yerlerde alıp göndermeyenleri. Uzun zaman olmadı ama ne kadar çok şey duymuşum ben ya :) Şükür başıma gelen olmadı henüz.

      Yeni Yıl Dileklerimiz

 Bunu bunu sormayacaktınız bana işte :)

10 kg vermek istiyorum yeni yıldaaa
İş bulmak istiyorum 
Bir an önce taşınmak istiyorum bu evden ( bir türlü kısmet olmadı kaç aydır)
Fotoğraf makinesi istiyorum.
Cesaret istiyorum sabır azim istiyorum zihin açıklığı istiyorum malum ocakta sınavlar :)
Veee söz veriyorum bunlar için çalışacağımm :) 
    
 Kimleri mimliyorsun Pınar derseniz hımmm yapmayan kaldı mı diyorum düşünüyorum.
 Denizin Yıldızı
 Sevil'in Denizi 
 Siyah Kuğu
  Yapmak isteyen beğendim ama adım yok demeden alsın yapsın bizde keyifle okuyalım :)

  Şarkıma gelince taktım bu aralar replay replay youtube ta bıktı benden :)
  Dans etmeyi bilmem ama çok hevesliyimdir özellikle hip hop :) Sakin görünürüm ama içimde sürekli bağıran zıplayan bir Pınar var ya ...Çok ta seviyorum bu halimi .


Dans deyince eklemeden edemedim işte benim filmim bir seri Step UP :) İzlemeye ben doyamadım :) ( Moose adamım:))


 
 Herkese keyifli güzel günler benden :)

6 yorum:

  1. bendende keyifli güzel günler adaşım sabah bloglara bakarken aklımdan geçmiştin:)) bende yeni yıl dileklerinin hepsiniiiiin kabul olmasını dilerim:))
    mutlu yıllaaaaaaaar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnnnn inşallah kabul olur canım seninde benimde hepimizinde :)

      Sil
  2. GÜZEL MİM
    RABBİM İSTEDİKLERİNİ GÖNLÜNE GÖRE VERSİN İNŞALLAH
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Hakkımda hayırlısı ne ise o olsun gönlüm buna razı olsun inşallah.

      Sil
  3. Canım istediklerini de istemediklerini de ne güzel açıklamışsın.Ah şu gırtlağımızı bir tutabilsek kilo vereceğiz ama ne zaman bilmiyorum:)İstedğin çok mutlu olacağın evine taşınırsın inşallah.Ben de tam 3.5 yıldır pek de sevmediğim bu evimden arrtık taşınmak istiyorum,inşallah çok mutlu oluruz yeni evimizde:)Allah zihin açıklığı versin yeni yılda sana canım,sınavlarını su gibi geç:)Öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubam ben hep tirodin üstüne atıyorum kilo olayını görme :) 61 oldum tiroidim var ama benim çalışmıyor diyorum :). Ama artık bahane bitti sınavlardan sonra diet malum sınavlarda tok olmak lazım :). biz bu evde tam 18 yıldır oturuyoruz ama yetti arrrtık :) Amin canım cümlesine versin.. İnşallahh çok mutlu olcaz :)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...