Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

16 Kasım 2012 Cuma

Bir Mim Daha Çok keyifli :)



          Eda tatlım beni mimlemiş mimde bir o kadar zor :) Tam film tutkunlarının mimi bu :)  Eh işte bende yaptım bakalım :) 


 Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?




Sandra Bullock'un bence başarıyla canlandırdığı Margaret olabilirim :)  Başarılı inatçı bir o kadar duygusal ve yalnız ..


Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi hangisi olurdu?

          Aradım aradım bulamadım öyle bir sahne ben ya :) Kendimce o kadar karmaşık bir yapıya sahibim ki kendim bile çözmüş değilim..


Eminim binlerce sahne vardır ama en en en etkileyen hangisi, sizce?

           En en en derkennn , Fetih 1453 filminde Fatihin fethinin  müjdelendiği ve oğlunu kollarına aldığı sahneler... Fatihin çocuk sevgisine hep hayran olmuşumdur :)



              Ve The notebook filminde bakım evindeki eşine geçmişlerini bir kitaptan okuyan hatırlamasada onun yanından ayrılmayan o eş ile o mükemmel dans sahnesi ..



 

Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?

”Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.”
<Uçurtma Avcısı>

“Bana bir şeyi sevme hakkı vermediler, ben de incir reçelini sevdim. İncir Reçeli sendin sevgilim.”
<İncir Reçeli>


“Birinin sana bişey yapamazsın demesine izin verme. Hatta benim bile. Bir hayalin varsa onu koruman gerek. İnsanlar bişey yapamaz ve senin de yapamayacağını söylerler. Bir hayalin varsa onu zorla al.”
<Umudunu Kaybetme / The Pursuit of Happyness>


Ve son olarak filmlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri   ?

Pirates of the Caribbean - yalnız Jarrod Radnic piyano solo mükemmel :)

 Matrix - Rob dougan clubbed to death ve klipte bence çok anlamlı..

 

 Aslında hatırladıkça bu cevaplar uzar gider sanırım :) Benden bu kadar hızlıca dersime dönmem lazım :)

 

 Kimleri mimliyorum derseniz ... Bunları okuyup yaparken keyif alacağını düşünen daha önce yapmamış tüm arkadaşlarımı mimliyorum :) Yorumlarına yapıyorum yazarlarsa muhakkak bakmaya gelirim :) 

 Hepinize kocaman sevgilerr... 

 




 

4 yorum:

  1. bu mime cevap vermek güzel olurdu ama hakkını verebilir miyim bilmiyorum. Sen güzel cavaplamışsın. Notebook filmini ben de severim

    YanıtlaSil
  2. :)) Sandra Bullock ne kadar dogal ve samimidir filmlerinde cok severek seyrederim bende :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...