Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

11 Ekim 2012 Perşembe

BEN KİTAP OKURKEN ..

 Kitap okurken ...

- Gözlerim açık hayal kurarım. Olayın geçtiği kahramanların yaşadığı hatta gözleriyle bakıp tarif ettikleri yerleri görmeye çalışırım.

-Düşünürüm. Bir sayfa sonrası ile ilgili kafamda nedenler sonuçlar çıkarırım. Önyargılı mı yaklaşmışım yanlış mı anlamışım tahmin edebilmişmiyim bakarım.

-Duyguları yaşarım. Ağlamaksa ağlarım gülmekse gülerim, birden o kahraman oluverir yaşarım o anın hislerini...

-Soyutlanırım. Çalan kapıyı , müziği , tv yi , konuşulanları hiç birşeyi duymam. Bundandır bana seslenen kişilerin ikinci defa seslenmesi yada yaklaşıp dikkatimi çekmeye çalışması..


-Öğrenirim. Hiç birşeyin göründüğü gibi olmayacağını , bazen anlatılmak istenilenle anlatılanın birbirini tutmadığını, iyi dediklerimin kötü kötü dediklerimin iyi olabileceğini , umutlu olmayı , sevmeyi . çalışmayı ..

İki kitabı daha azimle bitirmiş bulunmaktayım..

Kristin Hannah'ın

Ateşböceği yolu ..

Arkadaş kalabilmenin arkadaş olabilmenin aslında hiçte kolay olmadığını anlatan bir kitap..

Gerçek renkler ..

Kardeşlik .... Zor ama vazgeçilmez , kırılgan ama affedici , hayatta en çok affettiklerimiz kardeşlerimiz değil mi ? 

YA SİZ KİTAP OKURKEN ?...

Herkese keyifli okumalar ...

10 yorum:

  1. Canim ne de guzel tanimlamissin. ben de senin hissettiklerini hissederim. kitabi adeta yasarim. kendi gunluk yasantimda hep o an okudugum kitaptan kareler bulurum. o kitabin istedigim karekter olurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Kendinden birşeyler bulman çok güzell:)

      Sil
  2. CANIM HAYIRLI GÜNLER
    KIŞ BAHÇESİNİ BENDE ÇOK KEYİFLE OKUDUM
    AMA GERÇEK RENKLERDEN HABERİM YOKTU
    ŞİMDİ ONUDA ÇOK MERAK ETTİM
    EN KISA ZAMANDA ALMAM LAZIM
    TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIM İÇİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşböceği yolu var birde Gece yolu ablacım bunlarıda tavsiye ederim :) Ben teşekkür ederim..

      Sil
  3. ahh keşke bende kitap için biraz vakit ayırabilsem güzel seçim ikiside....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sayfa iki sayfa derken bitirirsiniz bir başlasanız :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ben kitap okumak diye buna derim işte

    YanıtlaSil
  5. "kristin hannah" ah ben bu kadına bayılıyorum ne kadar guzel değilmi kitapları canım..yenı kıtabı cıksın dıye beklıyorum :))
    ne güzel yazmıssın canım kitap okumayı..bende aynen senın gıbı kıtap okuyorum canım..sanki yasıyorum yazılan her kelimeyi soyutlanıyorum hayattan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kitabı çıkarsa ve ben haberdar olamazsam mutlaka çıtlat bana :) Yaşıyoruz ya o yüzden bol bol ağlıyoruz zaten :)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...