Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

1 Eylül 2012 Cumartesi

EŞARP ASKISI

          Belki yaparımlardan aslında hazırı var ama alsam daha mı iyilerden yok yok yapmalıyımlardan bir çalışma bakın bakalım nasıl olmuş :)


 
     Kağıt havlu olur koli bandı olur ruloları aldım 1'er cm kestim zor oldu ama :)


 Sonra kurdele ile kapladım favori rengim kırmızı :) Sonra birbirlerine dikerek birleştirdim.


Askıyı kurdele kaplayıp halkalarımı bağladım :)


     Ve astım sanırım halkada ki kartonlarım biraz zayıf ama sağlam bütün halkaları doldurdum denemek için birşeycik olmadı :) 

Herkese sevgilerimle..

18 yorum:

  1. bende de var bundan ama kendim yapmamıştım İKEA dan almıştım :)

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık :)çok beğendim bu askıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) çok amaçlı olabilir kravat, fular, hatta mutfakta el bezi bile asılır :) Daha ne olsun ..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık bu tarz çalışmaları çok seviyorum.Güle güle kullanın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Değişik ve pratik bir çalışma mutlaka deneyeceğim.Ellerinize sağlık arkadaşım.Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kullanışlı tavsiye ederim :) Selamlar..

      Sil
  5. harika bir fikir ellerine sağlık adaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adaşım. Yapmaya çalışıyorum işte bir şeyler :)

      Sil
  6. İyi ki "belki yaparımlardan", "yapmalıyımlardan" gitmişsiniz, çok beğendim, insan kendisi yapınca daha bir güzel mi oluyor ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de istediğimiz renk ölçü oluyor :)çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ...
    buarada takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
  8. Hımm çok güzel bir fikir:) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ben de ikea dan almıştım ama rengi kremdi görsel olarak pek hoş değildi..bunun rengini de belirleyebiliyosun..sevdim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokta kolay :D istediğiniz zaman değişik versiyonları yapılır benim gibi çabuk sıkılan biri iseniz :D

      Sil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...