Aşık olduğum şehir..

Aşık olduğum şehir..

29 Ağustos 2012 Çarşamba

       Evet evet ben karar verdim seramik ahşaptan daha güzel boyanıyor :).Bu anneannemin mutfaktan atıyormuş aldım beyazdı zaten kendisi iki katta ben attım sonraa güzelce peçeteledim artık içine çiçek mi koyarım ne yaparım henüz bilmiyorum bakın bakalım nasıl olmuş :)


     Ben takı dükkanlarına girdim mi çıkamıyorum. Gez gez dur çeşit çeşit renk renk gezmek bile yetiyor bazen. Geçenlerde bunları aldım.Kırmızı çiçekli hamurdan yapılmış acaba bende yapabilir miyim :)

Siyah küpelerimi de çok sevdim yaa.. Çok küpe takmadığımdan belki bunu hediye bile edebilirim. Bakalım kısmet.. 

Herkese sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş peçetenin desenide çok güzel ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık cok guzel olmuş..sen çok marifetli bir kızsın 41 kere maşallah diyorum sana tatlım:)
    bence sen kesin yaparsın :))aldıkların çok güzeller, iyi günlerde tak canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Sevilcim aksine bende hiç el becerim yok derim sürekli :) iyi kötü birşeyler yapıyorum işte beğenmene sevindim canım.Teşekkür ederimm.

      Sil
  3. Seramik çok Guzel olmuş,atılsaydı yazık olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet böyle gözümden kaçmayanları yakalayıp adam etmeye çalışıyorum :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Anneannen gördü mü bu halini? Ben O'nun yerinde olsam geri alırım bu vazoyu :)
    Emeğine sağlııık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...